martes, 20 de octubre de 2009

ANDER.

Ander 24 urteko gazte homosexula da.
Bere izate sexualak oztopoz bete du bere bizitza. Bide luzea egin du eta lortu du azkenean "homosexuala naiz" esatea.
"Txikitatik EZBERDINA sentitzen nintzen. Ezin nuen nire burua inon kokatu, uste nuen zerbait arraroa gertatzen zitzaidala eta ez nintzela sekula mundu honetan lekutuko. Gogoratzen dut ez nituela lagun asko, bi baino ez: Amaia eta Nekane. Mutilekin ez nintzen eroso sentitzen, asko izutzen ninduen beraiekin harremantzeak. Gainera, mutilen taldean ez ninduten inoz onartu; beti ibiltzen ziren ni izorratzen "maricón" eta tankerako hitzekin irainduz.
BELDURrez joaten nintzen egunero eskolara. Ez nuen eskolara joan nahi, eskola gorroto nuen.
Gazte homosexual askok, Anderrek bizitzako esperiantziak bizi izan dituzte.
Kasualitatea ote? EZ.
...

No hay comentarios: