domingo, 25 de octubre de 2009

LEKUZ KANPO.


Mutil eta neska heterosexual asko, lekuz kanpo sentiru dira eskola garaian. Ume eta gazte asko galdurik sentitu dira eta babes barik, ezin dutelako eskolan ikasitako familia eredu horren barruan euren burua kokatu. Eredu horren parte izateko, euren sentimenduen aurka jokatu dute eta harreman heterosexualak izan dituzte. Gehienek harreman hauek frustrazioz bizi izan dituzte.

" 12 edo 13 urterekin mutilek erakartzen nindutela ohartzen hasi nintzen. Neskekin gustuta eta babesturik sentitzen nintzen, baina ez nuen magia hori sentitzen. Uste nuen, gaixotasun bat edo antzekozer edo zer neukala. Ez nuen ezberdina izan nahi, eta ondorioz, nire sentimenduak alboratu nituen.
Bi neskekin egon nintzen. Bi esperientzia txarrak izan ziren.
Azkenean, mutilak gustatzen zitzaizkidala eta horrek erremediorik ez zuela ohartu nintzen."

Ausardiaz jokatu dute askok gizarteak markaturiko eredu horrekin amaitzeko.
Armairu askoren ateak ireki dira; baita Anderrena ere.

No hay comentarios: